• امروز : جمعه - ۲۳ آبان - ۱۴۰۴
  • برابر با : 24 - جماد أول - 1447
  • برابر با : Friday - 14 November - 2025

آخرین اخبار

مجلس با کاهش تعرفه خودرو‌های وارداتی موافقت کرد+ جزئیات تعرفه دیدار فرماندار تالش با محیط‌ بانان توفانِ ولنگاری در پوشش، سونامی ویرانگری است که در آینده‌ای نه چندان دور، واژه‌های مقدّسی همچون خانواده و مادر و انسانیّت و آرامش و امنیّت فردی و اجتماعی را به تاراج خواهد بُرد؛ تجربهٔ صنایع چوب اسالم در شرکت چوکا در حال پیاده شدن است؛ صدای کارگران چوکا شنیده شود| اجلاس صُلح شرم‌ُالشِّیخ، تصویری واضح از به زانو درآمدن استکبار جهانی و پیروزیِ الهام‌بخش جبههٔ مقاومت‌ و حماس بود؛ آمار غریق رضوانشهر به صفر رسید / نجات ۱۵ نفر توسط ناجیان غریق از مرگ حتمی تجلیل از خبرنگاران فعال حوزه سلامت در تالش افزایش ۳۰ درصدی کشف مواد مخدر و کاهش وقوع قتل و خودکشی در شهرستان در شش ماهه نخست امسال نسبت به شش ماهه نخست سال گذشته توقيف ۲۳دستگاه وسيله نقليه متخلف در تالش با تکمیل پروژه‌های راه آهن رشت-آستارا و توسعه فرودگاه رشت، گیلان به قطب ترانزیت کشور تبدیل می شود هشدار سطح نارنجی برای صبح فردا شنبه تا صبح یکشنبه در گیلان

3
نماینده مردم شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی؛

احداث کمربندی تالش موجب رهایی مردم از ترافیک سنگین سطح شهر می شود | تقویت ارتباط با قفقاز با احداث کمربندی تالش

  • کد خبر : 303
  • 17 می 2024 - 22:15
احداث کمربندی تالش موجب رهایی مردم از ترافیک سنگین سطح شهر می شود | تقویت ارتباط با قفقاز با احداث کمربندی تالش
با افتتاح کمربندی مردم شهر تالش از ترافیک‌های سنگین در سطح شهر رهایی می‌یابند و کریدور جنوب به شمال تکمیل و ارتباط با حوزه قفقاز تقویت می‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری عصر کادوس به نقل از صبح مجلس؛ حسن محمدیاری نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگویی پیرامون اقدامات و نتایج پیگیری‌های خود در خصوص کمربندی تالش گفت: فرآیند پروژه کمربندی تالش به استخوان لای زخم تبدیل شده؛ پروژه‌ای که بیشتر از پانزده سال مغفول مانده؛ این پروژه در دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی آغاز شد و علاوه بر پل رودخانه گرگانرود در همان سال‌های ابتدایی دو کیلومتر از مسیر خریداری شد و مقرر گردید الباقی مسیر را دولت خریداری نماید؛ دولت با اعتباری ۳۶میلیاردی که پیش‌بینی شده بود به راحتی می‌توانست این امر را محقق نماید؛ اما متاسفانه دولت اعتبارات لازم را اختصاص نداد و کار نیمه تمام رها شد.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی افزود: پیگیری‌های ما در مجلس یازدهم با ارائه برنامه‌های متعدد به نتیجه نرسید، در مرحله بعد با توجه به این که متوجه شدیم دولت توان ندارد هزار میلیارد را به صورت یکجا اختصاص دهد و از طرفی این پروژه در کریدور شمال به جنوب قرار دارد و فقط متعلق به شهر تالش نیست پیشنهاد شد که این پروژه در فازها و بخش‌های کوچک‌تر اجرا گردد. این درخواست و پیشنهاد به رئیس جمهور، معاون اول، معاونین وزارت راه‌وشهرسازی سازمان برنامه‌وبودجه و رئیس مجلس ارائه شد و وعده‌ی همکاری و مساعدت دادند اما بی‌فایده بود، این در حالی است که سازمان برنامه‌و‌بودجه در یک‌سال اخیر از تخصیص ده‌ میلیارد تومن برای راه‌اندازی بخشی از پروژه دریغ کرد. با این حال اخیراً طی نامه‌ای خطاب به معاون اجرایی رئیس جمهور درخواست تخصیص اعتبار از مصوبات سفرهای رئیس جمهور به استان‌ها ارسال نمودم که در حال پیگیری است.

لینک کوتاه : https://asrekadoos.ir/?p=303
  • نویسنده : افشین انگشافی
  • 350 بازدید

برچسب ها